علی اسمعیلی در شبکه اجتماعی پروفایل: عصر بازاریابی با ربات‌ها ربات‌ها می‌توانند بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان راحتتر و یک تجربه‌ی کاربری یکپارچه را برای مشتریان ایجاد کنند. درحال حاضر ما شاهد تاثیر فوق العاده ارتباط تکنولوژی ربات ها با مشتریان و امکان ایجاد یک رابطه‌ی مثبت بین برندها و مش ...
علی اسمعیلی در شبکه اجتماعی پروفایل: عصر بازاریابی با ربات‌ها ربات‌ها می‌توانند بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان راحتتر و یک تجربه‌ی کاربری یکپارچه را برای مشتریان ایجاد کنند. درحال حاضر ما شاهد تاثیر فوق العاده ارتباط تکنولوژی ربات ها با مشتریان و امکان ایجاد یک رابطه‌ی مثبت بین برندها و مش ...

شبکه اجتماعی پروفایل

علی اسمعیلی در شبکه اجتماعی پروفایل: عصر بازاریابی با ربات‌ها ربات‌ها می‌توانند بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان راحتتر و یک تجربه‌ی کاربری یکپارچه را برای مشتریان ایجاد کنند. درحال حاضر ما شاهد تاثیر فوق العاده ارتباط تکنولوژی ربات ها با مشتریان و امکان ایجاد یک رابطه‌ی مثبت بین برندها و مش ...

عصر بازاریابی با ربات‌ها ربات‌ها می‌توانند بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان راحتتر و یک تجربه‌ی کاربری یکپارچه را برای مشتریان ایجاد کنند. درحال حاضر ما شاهد تاثیر فوق العاده ارتباط تکنولوژی ربات ها با مشتریان و امکان ایجاد یک رابطه‌ی مثبت بین برندها و مشتریانشان هستیم. اخیرا ممکن است شما بارها با ربات ها و هوش مصنوعی مواجه شده باشید. این می‌تواند به عنوان یک کانال بازاریابی جدید پدیدار شود تا بازاریابان را به عنوان کسانی که در حال تبدیل به یک شکل قدرتمند از تجارت و شخصی سازی برای یک تجربه کاربری بدون مرز هستند را تحت تاثیر قرار دهد. دقیقا منظور ما از ربات چیست ؟ منظور ما از ربات یک برنامه‌ی نرم‌افزاری است که یک سری کارهای خودکار را در فضای ابری اینترنت اجرا می‌کند. معمولا ربات‌ها شهرت خوبی در بین بازاریابان ندارند چون اکثر آنها اغلب با آوردن ترافیک تقلبی به وب‌سایت شرکت با ایجاد بازدید تقلبی و کلیک بر روی تبلیغات درون موتور‌های جست‌ و جو ارتباط ایجاد می‌کنند. اگرچه، رباتها تکامل‌یافته‌تر وپیچیده‌تر شده‌اند و بازاریابان این را فرصتی برای بهتر هدف قرار دادن مشتریان می‌بینند . از رباتها چگونه استفاده می‌شود؟ رباتهای چت در حال حاضر به این عنوان استفاده می‌شوند که برندها، ربات را در سیستم چت خود بارگذاری می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، درحال حاضر این ربات‌ ها را در برنامه‌های پیام‌رسان خود قرار داده اند و بسیاری از برندها از آن به عنوان ابزاری برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. اسپرینگ (Spring) : به عنوان مثال ((Spring)) یک برند لباس است که برای ارتباط مجازی با مشتریانش از ربات های چت به عنوان یک دستیار خوب برای خرید شخصی استفاده می‌کند. این یک فرصت را برای شخصی سازی در بازاریابی ارائه می‌دهد و این به برندها اجازه می‌دهد که فرصتهای تبلیغاتی جدیدی را برای مشتریان فراهم کنند. علاوه بر این هر مکالمه ای که انجام می‌شود به بازاریابان کمک می‌کند تا ساختارهای هدفمندی بسازند. فیلادلفیا (Philadelphia) فیلادلفیا یک صفحه‌ی فیس بوک مخصوص ایجاد کرده است که مشتریان را تشویق کند تا از سیستم پیام رسان خود که با کمک تکنولوژی ربات، غذاهایی بر اساس دستورالعمل‌های خوراک پزی فیلادلفیا راپیشنهاد می‌دهد را استفاده کنند. این کار نه تنها زندگی را برای مشتریان راحت تر می‌کند بلکه باعث می‌شود سطح محصول تولیدی برندها بالا رفته و همچنین میزان خرید و استفاده را افزایش می‌دهد. هدف رباتهای چت در واقع این است که به مشتریان کمک کند که بدون نیاز به تماس تلفنی، جستجو در وب یا برنامه های مختلف برای جستجوی اطلاعات، هرچیزی را پیدا کنند. فناوری هوش مبتنی بر صدا به غیر از رباتهای چت، فناوری هوش مبتنی بر صدا مانند الکسا آمازون، بازاریابان را تشویق می کند تا مهارت های صوتی ایجاد کنند. این فناوری از یک دستیار شخصی هوشمند که قادر به ایجاد ارتباط صوتی، پخش موسیقی، ایجاد فهرست کار و اطلاعات دیگر قابل انجام در این زمان، استفاده می‌کند. مشتریان تنها با استفاده از صدای خود می‌توانند در وب جستجو کنند، آنلاین خرید کنند و گزارش های آب و هوا و غیره را دریافت کنند. پس چرا بازاریابان به این موضوع توجه می‌کنند؟ همانطور که مشتریان از صدای خود برای دستیابی به نتایج جستجویشان استفاده می کنند، برندها نیز می‌توانند برنامه‌های خود را راحتتر پیدا کنند. بنابراین بازاریابان باید زمان بیشتری را صرف مدیریت شهرت خود کنند تا مطمئن شوند آمازون برند آنها را در بالاترین نتایج جستجو نشان دهد، که این باعث می شود برند آنها تجاری تر شود. تجارت الکترونیک فروشگاه ‌های آنلاین همواره دنبال یافتن راههای جدید برای برای بهبود بخشیدن به تجربه‌های مشتریان و مقابله با رقیبان خود هستند. مثلا چند برند تجاری الکترونیک دنبال این هستند که با استفاده از ربات و هوش مصنوعی سفر راحتتری را برای مشتریان فراهم کنند. یک ربات به عنوان مثال می‌تواند یک راه ایده‌آل برای مشتری باشد تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول پیدا کند. آنها می‌توانند در مورد مشخصات محصول باهم صحبت کنند ، محصولات جدیدی را به لیست خرید اضافه کنند و یا در رابطه با شرایط گارانتی صحبت کنند. عصر اطلاعات تجارت الکترونیک در آینده می‌تواند به این معنی باشد که رباتها به برندها کمک می‌کنند و ایمیل‌های مشخص را به صورت خودکار به مشتریان مشخص ارسال کنند. براین اساس، رباتها می‌توانند بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان راحتتر کرده و تجربه‌ی کاربری بدون مرز را برای مشتریان ایجاد کنند. درحال حاضر ما شاهد این هستیم که چگونه تکنولوژی رباتها بامشتریان ارتباط برقرار کرده و امکان یک رابطه‌ی مثبت بین برندها و مشتریانشان را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید در سفر دیجیتالی خود حمایت شوید ، ما اینجاییم تا شما را راهنمایی کنیم. مقاله ای که خواندید به قلم نیلوفر اسمعیلی با الگوگیری از مقاله‌ای در digitaldoughnut می‌باشد. #تجارت_الکترونیک #دیجیتال_مارکتینگ #بازاریابی_درون_شبکه_ای #بازاریابی_سازمانی #ورود_ربات_ها_به_مارکتینگ #هوش_مصنوعی

profile.ir